Insiktsfull lördag..

Om jag kanske skulle ta och försöka släppa dig..
I hopp om att själv slippa bli sårad.
Det är ju uppenbart att det inte är mer än såhär..
Hur gärna jag än skulle vilja, hur gärna jag än hade velat kämpa.
Men ibland är inte det tillräckligt..
Och hur man än kan vrida och vända på det så finns det ingen att lägga skulden på..
Ibland tror jag att jag är alldeles för besatt av tanken på kärlek..
Ja ni vet, äkta kärlek.
Där man inte behöver säga något..
Man bara vet att man är älskad, att man betyder enormt mycket för någon annan.
Men idag har nog romantikern i mig insett att man inte kan gå runt och vänta på att det ska hända..
Sådan kärlek dyker upp när man minst anar det.
Och hur gärna jag än vill känna denna känslan..
Känslan av att verkligen älska någon annan av hela sitt hjärta, och tro mig jag har mycket kärlek att ge ;)
Så är det nog dags för mig att lägga den tanken på hyllan ett tag.

Så om nu inte du min prins (vem du nu än må vara) på din vita springare får för dig att fylla mitt liv med rosa små moln som jag kan flyga runt på!..
Om nu inte du hade tänkt visa dig på ett tag så vet jag..
Och nu har jag inte heller längre några förhoppningar..
 
Det finns så mycket annan kärlek i mitt liv för mig att koncentrera mig på..
Men den dagen då det också är min tur, då är jag redo..
Då kommer jag att ha så mycket kärlek att ge.. och för den som då har missat det så är det ju eran förlust..
Jag tänker inte längre vara bitter, nu kommer jag bara att tänka på mig själv!

Well nog om detta..
Ikväll hoppas jag på en toppen kväll med min Lovely!
Behöver verkligen det..





//Bella

Kommentarer
Postat av: Richard Strauss

Ja ikväll kör vi!! =D

2008-11-22 @ 18:55:27
Postat av: linda

è de fest ikväll lr? :)

2008-11-22 @ 19:49:42
URL: http://linda86j.blogg.se/
Postat av: eke

va fint du skriver=) hoppas ni har haft kul ikväll! min kärlek har du alltid även om de inte e den sorten du letar efter kanske:P

nu ska ja sova efter en slappkväll bakom baren.

2008-11-23 @ 04:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0