Lagom förvirrande..

Idag var det sista dagen för mig på stället jag varit o jobbat på de senaste 2 veckorna.
Trodde jag skulle få vara där längre, men nu skulle dom slänga in en övertalig istället..
Köpte fika och allt det där för att säga hej då och detta..
Då hade dom köpt fika till mig med för att tacka mig då dom varit så himla nöjda :D
Jepp dagen gick alldeles för fort och det var dags att dra vidare till nästa ställe att jobba..
Så ringer Petra, från bemanningsteamet..
Och säger att jag får vara kvar om jag vill, för dom kunde sätta den andra tjejen på ett grav vik som kommer på samma ställe istället..
Glad man blev då lixom..
Hmm är ju lite med timmar och så som jag har oroat mig för, men tydligen så är det ganska ont om jobb så det var nog lika bra att ta detta..
Men så himla skönt att få vara kvar där man trivs!
Älskar ju både barnen och personalen!

Jaha..
Men så på det andra stället träffade jag en tjej som jag inte träffat på JÄTTE länge.. 
Jennys dotter.
Var så himla kul att se hur stor hon har blivit, kan allt själv :P
Kom överens om att jag skulle ringa Jenny imorgon så kansk evi skulle dricka lite vin hemma hs henne med en massa annat folk.. 
Hade ju kunnat bli trevligt, var ju så himla länge sedan vi umgicks med varandra.. :O
Får se hur det blir imorgon.. 

Och nu borde allt Lovely vara hemma *YAAAAAAAAY* 

*om ändå..*

//Bella

Kommentarer
Postat av: Thessan

Hehe kan tänka mig att hon växt alltså :) Jag har faktiskt aldrig varit där & jobbat :)

Skönt att du fick stanna kvar! Men dom kunde ju kollat upp det tidigare :S Alltid sista minuten! Vart är du förresten?? :)

2008-11-06 @ 21:37:26
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/
Postat av: Richard Strauss

Du är bäst älskade Bella! Läst igenom alla inlägg nu och guuud va vi behöver kramas och prata! Imorgon! Imorgon då jädrans! =D=D Jag längtar såååå efter dig! pussar på

2008-11-06 @ 21:59:01
URL: http://straussi.blogg.se/
Postat av: Thessan

Aahh ok ja där va jag för ngt år sedan i två månader :) Vilka jobbar där nu??

2008-11-08 @ 10:40:30
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0