Riktigt seg...

Usch känner mig riktigt sliten
Har haft en toppen bra dag på jobbet (var ju på Rosenholm) fick den sena tiden men de sista barnen var därifrån kvart i fem typ..
Så fort jag kom hem så flög tröttheten över mig..
Är inte sugen på att göra något alls..
Behöver min Lovely för att muntra upp mig ;)
Får nog titta förbi han sen och ta mig en grogg med han och Berra :D
Somnar jag så somnar jag lixom..

Igår blev det iaf filmkväll me lovely, tittade på "The Notebook"..
Underbart med kärleksfilm tillsammans med någon man älskar..
Haha vi lovade varandra att en dag skulle minsann vi oxå få uppleva sådan kärlek som upplevs i filmen..
Men det kändes bra att ha honom där, då vi kunde tycka synd om varandra, känna oss ensamma tillsammans :P
Blev en massa popcorn (Lovely sprarade sina kärnor till mig*yaaaay*) och fanta...

Nähä nu får jag nog ta tag i detta och bestämma mig ;)

Hoppas ni får en trevlig kväll!

//Bella

Kommentarer
Postat av: Richard Strauss

Yay! Ja kom så kan vi somna tillsammans om inte annat =)

2008-11-21 @ 20:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0