Skrattretande

Haha vet inte om jag ska skratta eller gråta..
Skulle så gärna vilja skriva ut allt här i bloggen för jag känner att jag har ingen som hellst anledning att hålla HONOM bakom ryggen..
Men så är det ju en massa andra inblandade med som jag inte vill lägga ut här..
Men kan inte förstå att man som vuxen person kan gå runt och säga en massa saker som man inte kan stå för.
Visst kom DU till mig och gör allt du sagt att du ska göra, låt det vara mer än bara prat.
Jag är inte rädd för dig, jag står på mina egna två ben och vet precis vad jag själv tycker och tänker.
Jag står för allt jag gör och allt jag säger och det vet DU mycket väl om!
Vet inte om det är så att du vill att jag ska vara rädd för dig..?!
Efter sista gången som jag hörde från dig så har du förlorat all respekt i mina ögon.
Men mitt liv går vidare..
Hoppas att ditt med kunde göra det..

Hmm nog om det..

Blev en super mysig fika med Björn på 3G igår, trots att du var saknad Lovely ;)
Sen blev det som sagt One Tree Hill och allt det där på TVn :D

Idag jobbade jag till 14.00 *skönt*
Gick direkt till gymmet efter det.
Det var typ 3 personer där, hur skönt som hellst.
Det var helt underbart att träna igen efter en veckas frånvaro pga denna j*vla förkylningen..
Men nu kändes det riktigt bra, hoppas veckan fortsätter så..

Nähä dags att göra något kanske :P

*If you only knew*

//Bella

Kommentarer
Postat av: Thessan

Kan tä'nka mig att d e himla skönt när man slipper trängas där :)

2008-11-03 @ 20:54:09
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/
Postat av: Thessan

Hahaha jaaa jag ville bara vara säker på att du skulle få d jag skickade ;) haha



Ja d tycker ja vi ska :) jag går ju på schema så vi kan ju försöka ngn dag när du känner att du kan :)

2008-11-04 @ 17:55:10
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/
Postat av: Thessan

Haha jaaa vafan jag trodde ju inte d funkade så jag tryckte så satans ;) tur att du kan välja att ta väck dom :P

Japp vi kan ju höras :) Jag är öppen för förslag ;)

2008-11-04 @ 20:25:10
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/
Postat av: Catrin

Det är lite party här hos mig den 22:e november och det vore jättekul om du ville komma o du får givetvis ta me dej massa kompisar!=D

2008-11-04 @ 20:31:33
URL: http://thildafisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0