Söndag..

Helgen som jag trodde skulle bestå av mig, alldeles ensam framför TVn blev verkligen en toppen helg!
Igår kom ju som sagt Sandra hem till mig, tillsammans med Lotta.
Vi satt o snackade en massa tjejsnack, välbehövligt, och lyssnade på en massa musik.
Det var verkligen super mysigt!
Himla länge sedan jag och Sandra umgicks oxå så det var skönt att träffas!
Blev sen utgång, som började på PM, där Klara, Micke, Sara och Daniel var utklädda i baren.
Så himla söta var dom, kommer nog bilder på det senare :D
Vi gick vidare till Nivå för att kolla läget, massa folk,men inte så många man kände.
Gick till Statt (och kom ju självklart in gratis) :D kollade lite där med, men det var verkligen lustigt folk ute igår, inte alls många man kände :O
Så det blev tillbaks till Nivå och sen hem.
Men hade verkligen en toppen kväll!!!

Idag blir det fika med Bjöööööööön på 3G tror jag allt, måste ju hålla traditioner vid liv trots att inte Richard är hemma ;)
Sen ikväll blir det ju One Tree Hill och Gossip Girl, missade ju det förra söndagen. (men det var det värt) ;)

*Önskar, hoppas och längtar*

//Bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0