Suck...

Blir så himla trött på allt..
Och helt omedvetet så står jag emellan..
Vill inte att det ska vara såhär, men nu är det d.. och det finns inget jag kan göra åt saken..
Hur man än vrider och vänder på saker o ting så är det ju någon som inte kan hålla sig till sanningen..
Och det förstör ju en massa..
Jag vet vart jag står..
Men jag vill absolut inte hamna emellan.. :O

Hoppas verkligen att allt löser sig..
För hur det än ligger till så handlar det om 2 personer som jag tycker himla bra om..
Vill inte att någon ska må dåligt..

Men så var det nog om det..
Idag har det allt snöat lite..
Och varit kallt som f*n...
längtar massa efter julen nu :)

//Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0