Tråkig dag

Slutade tidigt från jobbet idag, kl 13.00..
Så jag gick direkt till gymmet för att göra lite nytta där..
Träningsvärken från igår är inte alls så illa som jag trodde att den skulle vara :D
Och jag kan säga att Coren är något jag definitivt kommer att gå på igen, hur kul som hellst..
Efter gymmet blev det hem till sängen och TVn en stund..
Sprang sen upp en snabbis på Kicks för att prata med Agneta och sen en snabbis till 3G för att hälsa på Lovely Richard och Björn.
Sen blev det att möta upp mamma för att handla lite mat..
Hittade oxå världens finaste mössa på Breeze :D
Ska lägga upp en bild på den en annan dag..

Nu längtar jag bara efter helgen, ser fram emot utgång me Lovely Richard!
Det var alldeles för länge sedan :O

Nu ska jag slänga mig i sängen och läsa lite cosmopolitan...

//Bella

Kommentarer
Postat av: Thessan

D e ju bra för då kommer du träna satan ;)

2008-11-19 @ 18:56:02
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/
Postat av: Richard Strauss

Ja yaay! Snart är det dags Bella :D

2008-11-19 @ 20:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0