Ännu en söndag

Igår tog jag mig hem till Klara för att dricka lite vin och snacka lite skit..
Det blev en massa mys med henne och hennes syster Elin, himla trevligt faktiskt.
Blev en snabb runda in till piraten sen, dansade till "I kissed A Girl" offcourse (och Lovely du var saknad).
Sen blev det lite prat med vakterna på PM och sen vidare till Statt..
Himla bra när man inte behöver betala när man går in någon stans ;)
har nu nedrans ont om pengar nu har jag kommit på, och jag som alltid brukar vara bra på att hålla i mina pengar..
Men men man lever bara en gång..
Blev lite dans och mingel på Statt, förstår inte vart alla söta pojkar hade tagit vägen.
För inte var dom ute igår minsann :O
Blev kebab på Michele´s *Why????*
och sen hemgång..
Hade ett roligt och insiktsfullt prat med Klara igår med, om än väldigt onyktert..  ;)
Tack för att du finns vännen! *love you babe*

Idag blir det bara att ta det lugnt, jag och mamma ska åka till mormors grav och lämna lite blommor..
Första gången jag ska dit sen begravningen så vi får väl se hur det känns..

Skulle tränat idag me, men jag får se om jag hinner.
Sen är det ju One Tree Hill och Gossip Girl ikväll och det får man ju bara inte missa..!!!

Ha en underbar dag!

//Bella

Kommentarer
Postat av: sarah

Tack! :) Typiskt nog blev jag av med sjalen på Nivå , någon klåfingrig jävlen som var framme :( .



Men annars hade jag en jätte trevlig lördag :D . Du då ?? .



Hittade du något kul på stan ?



kram

2008-10-12 @ 18:01:12
URL: http://sarahsglitter.blogg.se/
Postat av: Catrin!

Jo, min motion är inte den bästa heller! Fast jag försöker jogga på maskin mycket så man kommer igång lite!:)

2008-10-12 @ 19:20:21
URL: http://thildafisen.blogg.se/
Postat av: sarah

Ja verkligen! .

Jisses , Statt har jag aldrig ens varit inne på :O . haha . :) .

Jag hittade inte heller något , bara för att jag för en gångs skull hade pengar att spendera . Surt!

Ja dom snygga killarna har försvunnit från Karlskrona verkar det som :/ . Illa! .



Kram!

2008-10-12 @ 22:12:03
URL: http://sarahsglitter.blogg.se/
Postat av: Catrin!

Jodå, var på Ladies Night i fredags o därefter blev det fest!:D

Hihi, sj då?

2008-10-12 @ 22:22:48
URL: http://thildafisen.blogg.se/
Postat av: sarah

Hehe , ja då kan jag nog tänka mig att det är statt "drömprinsen" hänger på :) . på Nivå är det som du säger bara 18-20 åringar typ ^^ . hehe .

Vad ska du hitta på idag ??

Kram

2008-10-13 @ 08:27:56
URL: http://sarahsglitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0