äntligen helg..


     Mysigt med hösten om man ändå hade haft någon att dela den med..

Jepp idag var det då lördag, har faktiskt jobbat bra denna veckan känner jag så det ska bli skönt med lite ledigt.
Igår fick jag sluta en stund tidigare från jobbet, jätte skönt då jag skulle till gymmet direkt!

Var underbart skönt att gymma igår, var länge sedan jag fick en sån känsla.
så allt kändes toppen på gymmet igår :)
Sen blev det ett besök hos mamma där man fick lite mat (ja vet, bortskämd. Men min mamma lagar den godaste maten ever!) Det var pasta med kräftstjärtar i någon slags vitlökssås, MASSA vitök :P helt underbart gott var det iaf!
Sen tog jag bussen till Anna för att dricka lite kaffe, snacka lite skit och hämta mina pengar!
Var himla mys faktiskt, kändes som att det var ett tag sedan vi träffades :O
Vid elva tog jag bussen in till stan igen, gick förbi SubWay för en "spicy italian" och en cola att ta med hem!
Gah verkligen älskar den där mackan :P
Blev att slötitta lite på TV och sen sova..

Idag har jag varit en runda på stan, hittade inget alls.
Rätt skönt när man ändå inte har några pengar, köpte en flaska vin tills ikväll iaf.
Ser verkligen fram emot kvällen, hemma hos Klara, med Klara, Elin, Micke, Richard (förhoppningsvis) Fredrik (en stund iaf) och så jag så klart.. Så det kan nog bli myyyyys!
Får se vart man tar vägen sen..

Träffade HAN på stan idag me...
Usch, kände verkligen hur pulsen steg och hur förbannad jag blev..
Men men jag tänker fortsätta med mitt liv så kan ju du stå kvar och stampa på samma ställe i din förnekelse..

och ja... Tänker fortfarande på DIG...

//Bella


Kommentarer
Postat av: Richard Strauss

Gud va gott de lät med den maten! Bellas mamma kan! =D



Jasså du träffade han... Kan ana vem.... Idiot.... blir arg

2008-10-18 @ 13:37:14
URL: http://straussi.blogg.se/
Postat av: sarah

Åh låter trevligt :) För min del blir det en lugn helg :) . Bara vara hemma typ ^^ hehe :)

Hoppas du får jätte skoj ikväll

Kramar

2008-10-18 @ 14:50:45
URL: http://sarahsglitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0