Dagen efter

Då var det söndag igen då..
Tycker att veckorna går himla snabbt :O

Hade en jätte mysig kväll hemma hos Klara igår, Kalle var tillochmed genom videochatten :)
Hur kul som hellst..
Vi åkte in till stan vid tolv tiden eller så och sprang upp på PM en runda, men gick ganska snabbt därifrån.
Sen skulle alla till Piraten, vilket varken jag eller Lovely var särskilt sugna på så vi gick helt enkelt hem..
Men det var skönt att lägga sig tidigt :)

Hmm eller ja om det inte hade vatt för alla som ringde mig till typ halv fyra inatt..
Att folk inte bara kan ge upp..
O så att du mezzade oxå, vet inte om jag blir glad eller irriterad.
Men men du sa att du skulle höra av dig idag så vi får väl se hur det blir med det..


              Vinet är mitt  och inte Fantas :P

                            Strike a sexy pose ;)

Haha Fanta sprang runt med en kondom i munnen halva kvällen
Tillslut valde hon sitt offer och slog sig ner hos Richard :D

Idag blir det kanske fika på 3G med Lovely och Bjöööööön...
Och senare självklart One Tree Hill och Gossip Girl :D

Ciao

//Bella

Kommentarer
Postat av: Richard Strauss

hehe vilken go kväll =)

2008-10-19 @ 18:34:52
URL: http://straussi.blogg.se/
Postat av: Thessan

Javisst :) Nu väntar jag bara på Bellas sällskap i något pass ;)

2008-10-21 @ 06:07:29
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/
Postat av: Catrin

Ska vi gå ut nån helg? Jag skulle behöva de!:D

2008-10-21 @ 09:26:08
URL: http://thildafisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0