Ensam

Nu känns det som att hösten är här för att stanna.
Det blåser och regnar typ hela tiden, men ändå så känner jag att det är så himla mysigt.
Men så kommer det dom där stunderna då man bara känner sig så himla ensam.
Jag vill också ha någon att krypa ner i sängen med till en härlig film, tända ljus och bara mysa..
Någon att gå långa promenader med för att sen komma hem och värma varandra med en massa kärlek.
Trivs jätte bra med att vara själv efter en hel del jobbiga stunder i förhållanden..
Men vem vill inte känna sig älskad?
Nähä får nog se till att börja tänka på något annat..

Jobbat idag iaf, hela 4,5 timmar.
Men imorgon blir det en heldag, på verkö.
Dom hade önskat mig där så det känns ju bra!
Sen blir det nog fest både fredag och lördag för min del, känner att jag behöver det :P
så imorgon blir det jobb till 16.45 sen med bussen direkt till gymmet, sen hem och duscha och fixa mat och sen sätta igång och festa..
Måste dock se till att någon kan handla till mig på bolaget, hinner ju inte :O
Men det löser sig alltid..

Ikväll har jag lite beslutsångest, om man ska följa med en runda till Fox eller inte..
Är ju lite sugen, men vill inte vara allt för seg imon..
Börjar ju inte förräns halv tio så en liten runda kan jag nog ta, ska ju ändå inte dricka något..

*Miss you like crazy*

//Bella

Kommentarer
Postat av: Richard Strauss

Vi är alla glada du övervann beslutsångesten och kom med =) älska

2008-10-03 @ 14:45:57
URL: http://straussi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0