Glädje!

Allt känns så himla underbart just nu..
Eller ja iallafall stundtals..
Går runt med ett stort lyckorus inom mig och mår så himla bra!
Det var alldeles för länge sedan jag kände denna lyckokänslan, men nu njuter jag av varje sekund!
Vet att en dag (tyvärr mycket snart) så kommer denna känslan att bytas ut mot tomhet och saknad.
Men jag hoppas att det är värt det och jag hoppas att allt ändå kommer att bli bra i slutändan..
För jag skulle göra nästan vad som helst för att få behålla denna känslan!
Men nu tar jag bara en dag i taget, lever och njuter av varje sekund!
Tack.. <3
 

Jobbet har för övrigt gått jätte bra, trivs verkligen!
Men nu har det tyvärr dykt upp lite saker så vi får se hur det blir med allt :O
Håller alla tummar jag kan :P

*Vill vara med dig*

//Bella

Kommentarer
Postat av: Linda

hahaha ja de é bara förnamnet :)

2008-10-28 @ 18:05:12
URL: http://linda86j.blogg.se/
Postat av: nda

jaha okej, nä det va de inte många som va igår :/ gick käpprätt åt skogen kan man säga :S

Men de va ju kul o höra iaf :)

2008-10-28 @ 18:42:36
URL: http://linda86j.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0