Ledig fredag

Denna veckan har jag faktiskt jobbet ganska mycket om man jämnför med föregående veckor så när dom ringde och sa att jag inte behövde komma idag om jag inte ville så bestämde jag mig för att stanna hemma..
Blev fika med Christine på Waynes, himla mys faktiskt.
Hon flyttar ju snart så man får ju passa på medans hon är här, sen kan man ju inte ;)
Träffade K på stan med, himla kul att se han.
Var ju alldeles för länge sen nu, och så ska han ju lämna stan snart igen.
Får väl, precis som du sa gifta mig med dig och följa med ;)
haha..

Snart ska jag till skomakaren och hämta mina stövlar som jag lämnade in i tisdags och sen blir det gymmet *nice*.
Annars blir nog kvällen lugn tror jag, är super sugen på utgång imorgon.
Vill till Statt och dansa en massa :D
Får se hur det blir, måste ju spara mina pengar känner jag, men måste ju kunna få ha lite kul oxå..

Inget planerat alls i helgen faktiskt, himla skönt att bara ta dagen som den kommer..

Hej så länge...

//Bella


Min fina Nasse som jag gjorde på jobbet till mamma.. :D


Denna söta katten hade vi på jobbet härom dagen, jätte kelen..
Hur fin som helst, nästan så hon fick följa med hem..

Kommentarer
Postat av: Richard Strauss

aaaaw vicken söt nasse =D (En mening man inte använder allt för ofta! haha)



Älskar dig med jöh! =D

2008-10-10 @ 14:42:44
URL: http://straussi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0