Ledig idag

Idag är man då arbetslös :P
Tackade visserligen nej till jobb imorse, men det var på Knösö och där har jag aldrig jobbat.
Har dragit på mig en förkylning med så jag tyckte jag hade rätt att stanna hemma :P
Imorgon blir det nog bara en kort dag 12.30-16.30 i backabo men det kan ju vara skönt en fredag, hade dock varit ännu bättre att börja tidigt och sluta tidigt men man kan ju inte få allt man vill ha ;)

Idag har jag varit en runda på stan med Klara, Micke o Sally och sen "fikat" lite, himla mys och en massa prat med Klara blev det iaf :)

ikväll blir det nog bara att ta det lugnt, känner mig inte riktigt på topp :/ 
Hörde något om att mamma nu hade tänkt bjuda mig på pizza lr något annat gott så det får man nog ta och tacka ja till! :)
Vem vet när man får mat nästa gång? 
Får ju inte lön förräns på måndag :P

Blir ingen träning idag iaf, har tränat mån-ons och tänkte träna imon om inte förkylningen är värre..  

Have a nice evening

//Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0