Lördag och Kanelbullensdag!

Äntligen lördag och dessutom kanelbullensdag!
Vem älskar inte kanelbullar lixom, gärna nybakta med ett glas kall mjölk till..

Varsin sån här blir det till mig och mamma idag!

Kan ju ta och berätta att det blev Fox för min del i torsdags tillsammans men Klara och Lovely.
Hade en super mysig kväll och Klara sjöng ju helt fantastiskt som vanligt!
Så var ju oxå söt där..
Men vågar nog inte prata mer med honom efter den där gången på PM för lääääänge sen :P
Blev hemgång för min del strax efter tolv lr så, skulle ju jobba i fredags.

Jobbade 9.30-16.45 på verkö i fredags sen var det bussen in till gymmet och träning en timme som gällde för min del..
Hem för dusch och uppfräschning och sen hem till Lovely för att dricka viiiiin :D
Supermys!!
Blev utgång till Nivå där vi träffade Fredrik med vänner så vi satt med dom ett tag, hade himla skoj!
Träffade även en hel del annat folk som jag inte träffat på länge..
Gick sen till PM men var inte alls sugen så sen bar det av till SubWay (tror allt att jag är lite beroende av deras Spicy Italian). Gott var det iallafall..
Sen var det dax att gå hem till sängen för att äntligen sooooova!

Idag blev det en runda på stan i ösregnet med mamma.
Handlade en jätte fin och super mysig lila tröja på MQ för 399:-


Och så hittade jag en jacka på Carlings som jag titade på förra säsongen men aldrig köpte..
Den har kostat 1199:- och jag köpte den nu för 399:- *Bella kan*
super mysigt med en längre jacka när det blir riktigt kallt :)


Nu sitter jag hemma hos mamma och har precis ätit wook med nudlar *mmm*
När maten har lagt sig är det dax för denna super smarriga blåbärsmarängtårtan...

Haha ser lite creepy ut...

Ikväll blir det party igen med iallafall Klara, får hoppas att Lovely kan ta sig in till stan sen ikväll med, nu är ju trots allt Statt fixat :)

Bjuder på en muppbild från igår..


Hoppas ni får en trevlig lördag allihopa :D

//Bella



Kommentarer
Postat av: Thessan

ÅÅåh den tröjan kommer passa dig perfekt ju :) Eftersom du e mörk :P

Tuff jacka me & vilket kap dessutom :P

Ha d så skoj ikväll =)

2008-10-04 @ 14:04:23
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/
Postat av: Richard Strauss

You are more than amazing =)

2008-10-04 @ 14:19:59
URL: http://straussi.blogg.se/
Postat av: Thessan

Nej inget party tonight :) Men i sinom tid typ ;) man känner sig sugen ibland faktiskt! Vi kanske borde festa ngn gång? ;)

Näää har vi inte! Fan den har jag inte ens tänkt på :S d e den som ligger på backen där va vid skoaffären??

2008-10-04 @ 16:43:01
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/
Postat av: Thessan

Haha jasså d blev så hårt igår :P Va d skoj då? Hehe ok då får d blir den restaurangen nästa gång :) Tack för tipset :P

2008-10-05 @ 15:16:45
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/
Postat av: Mr Jetset;)

Tjena!

Kul att du bloggar oxå kusse:)



/Michael

2008-10-06 @ 12:51:01
URL: http://mrjetset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0