Ny dag, ny vecka..

Då var det måndag..
Har jobbat ute i lyckeby idag, hela dagen..
Himla trevligt ställe faktiskt, ska tillbaks imorgon..
Skönt när man vet lite hur och vart man ska jobba, har varit lite dåligt med det den senaste tiden..
Helgen har varit helt underbar får jag väl lov att säga, bortsett från gårdagen kanske... :P

I lördags kom Klara hem till mig och vi drack lite Vin/öl och pratade en massa, sen kom även Lovely.
Trodde ju faktiskt ett tag att han skulle svika oss, men jag tror att ha hade rätt trevligt iaf :)
Även Gustav med vän kom förbi en runda, himla nice..
En aning sent bar det av upp på stan och PM, men bara en snabbis, träffade Daniel som tydligen var full..
haha kul att se :P
Sen bar det av till Statt där Klara hade fixat så vi stod på listan och bara behövde gå in..
Blev en riktigt nice kväll med en massa dans :D
Träffade J med...
Himla kul, det var ju trots allt länge sedan vi sågs..
Vid stängning blev det hemgång för Bella.. (det ni, stängning, Bella kan oxå)

Nu får ni vara med på bild vare sig ni vill eller inte :P


                                        Strike a pose 1

                                             Strike a pose 2

                                          Strike a pose 3


                                         Strike a pose 4

                                             Strike a pose 5

                                               vackrast

Vaknade någorlunda tidigt i söndags och var hyfsat pigg, trodde jag..
Fy vad bakfull jag hade lyckats bli, och Bella som ALDRIG blir bakfull..
Lyckades ta mig upp på stan för lite mat med Lovely på 3G, skulle ju vatt me J innan han skulle åka hem men han hade ju lyckats somna på soffan hemma hos N.
Du får kompensera mig en annan gång ;)
Resten av dagen bestod av Chips, cola och Tv!
Tack gode gud för one tree hill och Gossip girl på söndagar :D

nu är det dags för mig att dra iväg till gymmet och träna lite..
Skulle varit där igår men var inte alls sugen :P

Ciao

//Bella

Kommentarer
Postat av: Richard Strauss

aaaw så goa bilder! Och nog hade vi en go kväll alltid =D

2008-10-07 @ 19:08:49
URL: http://straussi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0