Och som vanligt är ju allt mitt fel..

Gårdagen var helt underbar!
Blev myskväll hemma hos Lovely Richard.
Han hade bakat chokladtårta och allt :)
Vi tittade på Wanted med Angelina Jolie, himla bra film faktiskt.
Och jag som inte brukar vara så mycket för action och liknande, men den var riktigt bra!
Blev hemgång för mig runt tolv, skönt att gå och lägga sig i tid för en gångs skull en fredag :D

MMM blev en runda på stan med mamma idag, hämtade bla. skorna hos skomakaren, han hade ju glömt dom igår när jag skulle hämta dom :O
När vi sen var inne på Kicks så ringer min mobil och jag får världens utskällning!
Blev helt paff..
Det blev nog dom andra också skulle jag tro..
Och när jag försöker säga min sida av det hela och vad jag tycker, så fortsätter personen i andra sidan att bara skrika och vägrar verkligen att lyssna..
Så jag la på luren..
Visst DU får gärna tycka och tro vad du vill, tycks ju som att du gör det oavsett och det känns som att jag har fått skit för allt som har hänt hela sommaren ändå..
Men var då istället tillräckligt vuxen att du kan vara tyst och för en gångs skull lyssna på vad någon annan har att säga! 
Det finns ingen annan som kan stå för DINA misstag, DU bär själv skulden för det DU har gjort! 
Blir så j*vla trött på DIG och DINA påhopp!!!!
Börja bete dig som den vuxna människa du faktiskt är!!!

Blev inte så mycket shopping efter det, var så arg så jag skakade.
Var tvungen att ta en cigg för att lugna ner mig *I know bad choise*
Men men jag och mamma åt lunch på "Nya Skafferiet", underbar pajbuffe... *me like*
Och nu är man hemma igen..

Ikväll blir det nog ganska lugnt, dricka en flaska vin och sen upp på stan..
Får se hur det slutar :P

Ciao

//Bella

Kommentarer
Postat av: Richard Strauss

Idioter finns det gott om! Vi har iaf inte gjort något fel ALLS. Vi ska då inte backa för något! Mhm!

2008-10-11 @ 13:46:32
URL: http://straussi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0