Tisdag och hockey

Blev en kort dags jobb idag, jobbade bara mellan 11-16, rätt skönt faktiskt!
Men det blir ju inte mycket pengar av det, tyvärr.
Resten av veckan är nu bokad, inte dom roligaste tiderna kanske men det får man ta..
Ska till ett av mina favorit ställen imon, Rosenholm, och jobba en lång dag så det blir nog kul!

Annars vart jag på gymmet idag efter jobbet och ett snabbt stopp på PM.
Var faktiskt himla skönt att träna idag igen..
Blev dock lite stressat då jag ville hinna upp på O´learys och se hockeyn från början!
Är ju en äkta Färjestad varg för er som inte visste det ;)
och det gick ju himla bra för dom *heja*
Hade himla mys på O´lerays iaf med Fredrik, Micke och Tessan :)
Trots att alla var himla trötta..

Nu blir det nog att slänga sig i sängen och kolla på TV tror jag..
Är det inte säsong 2 av Tila Tequila på MTV kl 22???
Måste jag ju se....!!!!

Puss puss

//Bella

Kommentarer
Postat av: Thessan

Haha följer du Tila?? Jag kollar ibland & d e ju faktiskt himla kul ;)

2008-10-15 @ 08:28:59
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/
Postat av: sarah

Ja det kan jag tänka mig att det är :) Barn är ju underbara! :D .

Själv jobbar jag i en blomsterbutik lite då och då . Börjar komma in fler timmar nu *tack gode gud för det ! . hehe . :)

2008-10-15 @ 10:01:57
URL: http://sarahsglitter.blogg.se/
Postat av: Daniel

Vad e Tila för nåt?

2008-10-15 @ 12:12:25
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0