Toppen dag!

Idag pratde jag med underbara Petra på bemanningsteamet då jag fick reda på att jag har hamnat på listan, så nu är jag äntligen berättigad till lite längre vikariat!!!
Fått ett som börjar på måndag, som till och börja med bara är på 50% (9-14 mån-tors)men nästa vecka har jag fått mer tider iom att det är höstlov och allt.
Sen var det bara ytterligare någon vecka tills mitt vik går upp i 75% förhoppningsvis fortfarande fördelat mån-tors så jag då ändå har möjligheten att jobba fredagarna utöver det i så fall..
Så jag hoppas att allt går bra nästa vecka så att man funkar ihop och trivs och allt det där :D
Yaaaay för mig!!!!

Annars har dagen varit lugn, jobbade 12.30-16.30, och skippade träningen efter jobbet, känner mig inte helt hundra med en massa huvudvärk och ont i halsen..
Får hoppas på att det är något som går över..

Igår var jag uppe på PM och pratade med Micke, hade jätte trevligt.
Kollade på Tila Tequila tillsammans och allt ;)

Ikväll blir det no bara lugnt med tanke på hur jag mår..
 Men man vet ju aldrig ;)

LOVELY *ropar*
Saknar ju dig... ;)


//Bella

Kommentarer
Postat av: Thessan

Yeah vad nice =)

2008-10-24 @ 18:32:41
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/
Postat av: Thessan

Sådär...men jag försöker så gott jag kan :) Händer i helgen??

2008-10-25 @ 15:09:00
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0