Torsdag 30e oktober och det har snöat..

Idag har det varit jätte lugnt på jobbet, himla skönt!
Trivs så himla bra, med barnen, med personalen...
Ja med allt helt enkelt..!
När jag slutade kl 14.00 så skulle jag gå hem och när jag öppnar dörren så ser jag att det fortfarande spöregnar..
Men så ser jag oxå att det.. SNÖAR!!!
Slängde av mig skorna för att springa in och berätta för dom andra, möter C i dörren till köket som oxå kommer springande, vi tar tag i varandra och nästan skriker: DET SNÖAR (hon är lika galen i höst/vinter som jag).
Haha himla kul faktiskt, dock ingen annan som uppskattade snön :P
Blev promenad hem för mig i ösregnet (med snöblasket) iallafall, såg typ ut som en dränkt katt när jag var hemma, tur att jag hade luva på jackan iallafall :D

Var hemma och bytte kläder och gick sedan upp på stan, var ju tvungen att köpa ny foundation och ny mascara.
Hittade även ett jätte fint linne på GinaTricot..
Sedan blev det PM där jag fick sällskap av Micke som bjöd på hamburgare *yaay*
Tack vännen! :D
Blev en massa prat me Micke och Fredrik iallafall..
Sen kom även Klara och syster Elin då blev det en massa mys o prat med dom me..
 
Tänkte testa denna mascaran denna gången, verkar himla bra iaf :D 


Har fastnat ordentligt för denna puder foundation, tycker att den är toppen!

Var kvällsöppet på stan idag men en massa härliga erbjudanden och så bjöd dom på godis o cider *me like*
Jag och Micke gick e snabb runda och kollade innan jag skulle hem.
Tittade förbi Smycka oxå där Elin och Klara var på Tomas Sabo visning, så sprang jag och Klara en runda på Wachtmeister oxå, fick en goodie bag från Cookie & I men lite shampoo tester o så..
Fick gratis popcorn på ett ställe oxå, perfekt för Bella jue!!!! :D

Hmm ja nu är jag hemma igen iaf...

Fick panik idag, vad ska jag göra i helgen?????
Har inget planerat alls, alla bara jobbar eller så är dom inte hemma... :O
Hjälp?!

Svävat på moln hela dagen idag me.. ;)

*Önskar*

//Bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0