Trött

Gah blir så trött på alla dessa sena tider på jobbet, blir ju bara att jobba sent..
Men visst jag ska väl inte klaga, jag har ett jobb och jag slipper jobba på den j*vla restaurangen.
Men man blir ju rätt trött på det.
Haft en bra dag på jobbet trots allt, ska dit imon med och jobbar då till ca 17.30 (stängning).
Ska försöka hinna med Af innan jag tar bussen på morgonen med, ska bli spännande att se om jag lyckas ;)
Efter jobbet blev det gymmet som vanligt, var lite stressad idag iom att jag hade en läkartid att passa, men det kändes bra ändå.
Gick till läkaren och sen satte jag mig på PM en stund, men gick ganska snabbt igen, trött som f*n..
Nu blir det bara att slappa framför datorn och TVn resten av kvällen...
Idag åkte Lovely till stockholm och jag hann inte ens träffa han.
Haha töntigt jag vet men känns som att vi inte har träffats på evigheter, även att jag vet att det inte var alls länge sedan, saker är inte längre som dom brukar vara.. :/

Åhhhh grattis till min kära vän ..... som äntligen mår som h*n förtjänar!
Är så lycklig för din skull :P


vacker miljö påväg hem från jobbet...

*Tänker på dig sweet*

//Bella

Kommentarer
Postat av: Catrin

jag är inte heller så rik, men sedan när lönen kommit kan vi väl koka ihop nått?

hade behövt komma ut lite!

Skrev precis mejl till dej på FB:D

2008-10-21 @ 21:06:04
URL: http://thildafisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0