Ambitiöst

Idag har Bella jobbt hela 4,5 timmar!
Riktigt tufft pass faktiskt, tråkigt när man börjar sen t och slutar sent bara, hela dagen försvinner ju.
Men jag var faktiskt riktigt ambitiös som GICK till jobbet idag, vilket tog 45 minuter..
Haha ångrade mig nästan halvvägs men då var det ju för sent.
Skulle ta bussen hem sen men missade den precis så jag promenerade till sjukhuset (promenad på ca 20minuter) för att ta en buss där ifrån istället..
Så jag är faktiskt himla nöjd över mig själv..
Måste ta och fixa lite mat nu dock, har bara ätit en smörgås och ett päron på hela dagen och Bella är jätte hungrig!



Blir att sitta på PM en stund ikväll, Klara ska ju komma förbi och visa sin nya tatuering :D

Ciao

//Bella

Kommentarer
Postat av: Thessan

Skönt att gå hem från jobbet ibland :)

2008-09-30 @ 18:45:23
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/
Postat av: Richard Strauss

Vilken vacker bild gumman =)

Nu är det allt höst!

2008-09-30 @ 21:21:41
URL: http://straussi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0