Ellas Dop

Idag har jag varit på Ellas dop..
Elin och Freddes tredje dotter..
Var himla mysigt och Ella var sååå duktig :)
Tråkigt att man inte träffar dom oftare men det måste vi allt se till att ändra på ;)
Blir nog inte att jag lägger upp några bilder på det då jag inte vet hur dom ställer dig till att vara med här..




                                                 
                                                         Kaninen från mig (och lite från mamma)

Igår kväll blev en lugn kväll hemma hos Lovely, med en massa prat, High School Musical, goda drinkar och en massa gammal musik :)
En himla mysig kväll!
Utgången började och slutade på PM där även Micke och Eke var..
Var dock inte riktigt på topp pga förkylningen, men det var trevligt iallafall! :)



Ikväll blir det nog mys med Klara och Lovely för att sedan dra ut och röja lite..

*Bejbie, vill vara med dig*

Igår hade jag ett långt och behövligt samtal med min Emma också..
Det var alldeles för länge sedan! *älskar och saknar*
Hoppas verkligen att vi får tillfälle att träffas sen i november innan den lille bebisen kommer :)

//Bella

Kommentarer
Postat av: Strauss

haha underbar bild! Inte helt övertygad om jag lyckades med straight-posé men vatusan, det var najs =D

2008-09-20 @ 15:57:49
URL: http://straussi.blogg.se/
Postat av: Thessan

Bloggen - Njaaa inget man vill skriva ut här direkt kanske :) Får ta det en annan gång! Hoppas du får en trevlig kväll :)

2008-09-20 @ 18:45:42
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0