Fancy Friday

Igår, Fredag var det jobb 8.30-17 som gällde, blev en ganska lugn dag på ett stäle som det annars brukar vara full rulle på.. Var länge sedan jag var där och det var toppen att träffa alla igen, trivs verkligen där! :)
Sen fick Bella gå hem redan kl 16.00 då det var ont om barn :)
Yaay när man får gå hem tidigt en fredag!
Blev att hoppa på bussen in till stan för att leta reda på något att ha på sig underkvällen och jag lyckades hitta en jätte fin skjorta, som passade alldeles perfekt!
Sen blev det en runda till systembolaget och handla, både till mig och Klara och så en flaska vin till födelsedagsbarnet.. 
Efter det fick jag lite mat hemma hos mamma, jätte god fisksoppa *mums*
Sen blev klockan helt plötsligt jätte mycket och jag var tvungen att skynda mig hem för att göra mig i ordning..

Vid sjutiden stod Klara utanför med bilen för att plocka upp mig..
Vi begav oss till Galgamarken för en 25års fest hemma hos Marcus och Lina..
Det var en lugn och mycket trevlig kväll med Guitar Hero (villket jag var värdelös på) och Buzz (som var huuuur kul som hellst).
Det blev verkligen en toppen kväll!!
Blev taxi in till stan och Nivå vid tolvtiden, där vi mötte upp Lovely
Dom andra gick sedan vidare till Piraten men jag kände att jag inte orkade så jag och Lovely gick upp på PM en runda..
Haha och där var det ju rätt kul ;)
Sen gick Bella allt hem och la sig *underbart*

Idag har jag varit i Ronneby och träffat min älskade brorsdotter, min bror och hans flickvän!
Fick tillochmed lite mat ;)
Hade det himla mysigt, det måste vi allt göra om lite oftare..
Blir ju tyvärr alldeles för sällan..

Ikväll får vi se vad som händer, väntar på att Klara ska komma så ska vi sitta hos mig och ha lite tjejsnack och bara umgås lite, sen blir det nog utgång :)
Bartömning på Statt ikväll jue!

Fick ett överraskande medelande från Finast i torsdags..
Om det ändå hade varit så..
*saknar*

Ciao

//Bella


Kommentarer
Postat av: Thessan

HAha hur gick d med bar tömmningen?? :)

2008-09-07 @ 10:09:11
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/
Postat av: Strauss

aaaaw du e ju för underbarast! =)

2008-09-07 @ 12:19:42
URL: http://straussi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0