Förkyld

Ja nu har ju även jag åkt på denna jädrans förkylningen med..
Inte så konstigt kanske med tanke på bilfärden fram och tillbaks till Göteborg med en dö förkyld Klara och en himlans massa cigg i billen med nervevad bilruta..
Och även dagen på liseberg med blöta åktuer med flumride tillsammans med en temperatur på iallafall under 10 grader..
Sen jobbar man ju också på dagis där föräldrar tydligen tycker at det är helt okej att lämna sina barn snoriga och  dana, ibland tillockmed febriga.
Kanske inte så konstigt att man blir sjuk.
Blir nog att kurera sig i sängen för att tycka lite synd om mig själv ;)
Förövrigt så tycker jag att det är himla mysigt med höst, krypa ner under en filt med en massa tända ljus (för extra effekt kan man ju också poppa lite popcorn), sätta på en bra film och bara mysa!
Och för att inte tala om alla fina höstkläder som finns att köpa *me like*

Igår blev det iallafall en snabb fika med Jenny, himla mysigt!
Vet att detta sägs ofta men vi måste verkligen göra om det..
Snaaaart!
Måste få träffa lilla prinsessan med, som visserligen inte är så liten längre, utan numera en stor tjej! :D

Ska försöka träffa lillasyster med för en fika snart!
Alldeles för sällan man träffar henne och det är ju himla tråkigt..

Önskar att jag aldrig hade åkt till Göteborg, för då hade jag inte haft en alldeles underbar helg med mina alldeles underbara vänner som jag sitter och tänker tillbaks på heeela tiden..
Vill verkligen tillbaks..

Nähä..
Dags för en kopp te i sängen framför TVn..

Till Finast:
Tror inte att du förstår vilken effekt du har haft på mitt liv..
Du har fått mig att sluta tänka på det förgångna och fått mig att tänka frammåt.
Du har fått mig att må riktigt bra..
Samtidigt så gör det ont att jag inte kan vara hos dig..
Men tack för att du finns! *pussa på*

Lovely Richard och Klara ni är underbara!!
Äkta vänskap ska vårdas ömt!

//Bella

ha ha ja just det ja..
Jag gjorde testet på www.vuxenpoäng.com och fick svar att jag borde vara 23,9 år..
Vilket är lite komiskt då jag är typ 23år och 9månader (lr ja 8månader för att vara exakt,då jag fyller i januari).
kul va?! :P

Kommentarer
Postat av: Strauss

Du är ju för underbar kramar

Själv blev jag typ 24 på testet! Tyckte frågan om "Så Ska det Låta" var underbar! Just svaret med Bengtzing stämde ju verkligen på mig haha pinsamt

2008-09-18 @ 20:56:31
URL: http://straussi.blogg.se/
Postat av: Thessan

Hahaha då måste jag me göra det sen efter jobbet :P Krya på dig =)

2008-09-19 @ 07:20:59
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/
Postat av: sarah

Tusen tack söta du!

Blev jätte glad nu ! :D iih! :)

2008-09-19 @ 14:18:44
URL: http://sarahsglitter.blogg.se/
Postat av: Thessan

Jaaa peppar, peppar har jag ju klarat mig :S Konstigt nog! Jag brukar annars vara himla mottaglig för sånt skit!

Men visst det kanske kommer till mig så småningom ;) Händer i helgen för din del??

2008-09-19 @ 18:18:44
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/
Postat av: Thessan

Hehe ja d e bra att ta d lugnt ibland ;P haha

Jo jag fick alla dina tre inlägg :P Så kunde inte missa dom ;)

Okej vad trevligt med dop :)

Ja du jag har inget planerat direkt i helgen....Mår inte så bra på olika sätt så lika bra att bara vara typ.

2008-09-20 @ 09:14:47
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0