Förstår ingenting

Ju mer jag tänker på allt som hänt, desto argare blir jag..
Förstår verkligen inte hur man kan behandla en människa så som du har gjort!
Och det är ju inte första gången, borde kanske ha lyssnat på R förra sommaren..
Hoppas verkligen att allt kommer att rasa samman för dig nu, du förtjänar inget annat!
Och tro inte att det finns NÅGOT gott att säga om dig..!

Men som jag har sagt innan Lovely så förtjänar du något bättre!

Idag har jag jobbat 9.30-17 en helt okej dag faktiskt..
Blev en fika nu på kvällen me Klara, Micke och Tessan..
Ganska mys faktiskt!
Vann ju faktiskt 400kr :D 

Nä nu ska jag nog slänga mig i sängen och kolla lite på TV tror jag.. :)

å just det ja..
Var me om en ganska scary sak idag..
Måste vara ödet, tror jag ska börja lyssna på min mamma!
Hoppas ni blev nyfikna nu ;)

*Time is running out*

denna är till dig Lovely;



//Bella

Kommentarer
Postat av: Lovely

aaaaw våran låt =)

Älskar den låten! Nääästan lika mycket som jag älskar dig =)

2008-09-02 @ 21:43:35
URL: http://straussi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0