Fredag

Idag har jag jobbat 9.30-15.30 på rosenholm *yaay*
Härligt pass en fredag och så har det ju varit underbart väder så vi har varit ute en massa idag me! :D
Tog tillochmed av mig jackan, så varmt var det..
O som det alltid brukar blåsa på deras gård... *nice*

Ikväll är det fest som gäller, inflyttningsfest hos Micke och Tessan!
Kan nog bli riktigt kul, har laddat med en massa alkohol och toppen humöret :P
Lyxade till det med an massa Barcardi Breezer idag, löning och allt :D
Men det är nog dax för mig att skynda mig lite nu..
Ska vara där vid sju egentligen, och jag har inte ens duschat :O
Sitte ju här och äter glass från Ben&Jerrys *mmmmm*

Nähä blir väl kanske uppdatering imorgon, efter shoppingturen till Kalmar! :D

Ciao

//Bella

Kommentarer
Postat av: Thessan

Hoppas du får skoj ikväll :)

2008-09-26 @ 19:13:49
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0