helgen som gått

Inflyttningsfesten i Fredags blev rilktigt lyckad, hade verkligen en toppen kväll!
Spelade sanning eller konsikvens...
Bella dansade till Dr.Bombay, Mange demonstrerade hur man sätter på en kondom, Eke demonstrerade hur en avsugning går till med tillhörande do´s and dont´s, Micke stripade och hjulade i kalsongerna, Nettan och Kaj demonstrerade den bästa sexställningen och en massa annat..
Det mesta finns filmat i säkert förvar, men jag tvivlar på att dom medverkande vill att jag lägger upp det på nätet :P
Blev iallafall utgång på PM och Piraten, var inte särskillt mycket folk men vi hade kul ändå!
Så tack alla för en toppen kväll!!!


                                                           
                                                                              värdparet

       
                                                      


                                     
                                                                                Protect yourself ;)

                                                                    
                                                                                Scary


                                          
                                                                    Sötaste syskonparet

Lördagen började med en något sliten jag tillsammans med mamma i en bil till kalmar..
Handlade med mig frukost från 3G och efter den piggnade jag till ganska ordentligt!
Blev lagom mycket shopping för mig.
Ett par stövlar från Scorette av märket Tiamo och en kavaj ifrån NewYorker..
Mamma shoppade en massa!
Blev "lunch" på Italiano, Pizzabuffe´!!!
Såååååå gott och så himla trevlig personal!!!
 Sen begav vi oss hemmåt igen..
Kvällen blev förvånansvärt lugn, gick upp på PM en runda och pratade med Micke..
Sen fastnade jag i dörren och pratade med vakterna, himla mys faktiskt!
HAHA o Daniel du är avslöjad!!!! :P
Sen blev det subway och hem och lägga sig framför TVn.

Idag händer det nog inte så mycket heller skulle jag tro.
Kanske blir en runda till gymmet, hade vatt så skönt..

Och Lovely; det har varit alldeles tomt utan dig hela helgen..
Märkligt hur mycket man kan sakna någon som egentligen är så nära.
Men men..
That´s life..

*känner att jag sakta försvinner*

//Bella

Kommentarer
Postat av: Richard Strauss

Vilken himla trevlig helg! =D

Saknar ju dig med älskade! Får vi göra nånting åt =) puss

2008-09-28 @ 22:49:58
URL: http://straussi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0