huvudvärk igen..

Jepp idag har man jobbat mellan 11-17 ganska soft dag..
Men har en hemsk huvudvärk.. :(
Med tanke på alla förkyldningar som går så kanske det är något sånt på G..
*håller tummarna för att jag slipper*

Jaha idag är första onsdagen på typ hela sommaren som jag inte ska ut..
Hehe..
Börjar jobba kl 7.30 imorgon så det är nog lika bra att låta bli ;)
Tar igen det i helgen istället!
Ska bli så skönt att vara ledig i helgen, även om det känns som att jag har 1000 saker att göra..
Får väl se vad man hittar på ikväll, lägga sig i sängen och kolla på TV låter som ett bra alternativ iallafall :D

Hej så länge

//Bella

Kommentarer
Postat av: Lovely

Så soft du har det =) avis

Förutom huvvevärken! Den är jag inte avis på =/

kramar

2008-09-03 @ 21:37:32
URL: http://straussi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0