jobblöst

Japp idag är man arbetslös :P
Hoppas att det blir jobb imorgon istället, har ju vatt rätt segt denna månaden..
Lekt lite med Eke idag istället, fikat på 3G, tittat ute på MIO möbler och vatt på leksakshuset, där bella hade hur kul som hellst :P
Resten av dagen blir nog rätt seg, får hoppas på en fika me Lovely senare ikväll :D
Nu är det nog dax för mig att bege mig till gymmet, ska bli så skönt..
Att få komma dit och bara tänka på mig själv lixom och att blockera allt annat runt omkring, bara för en stund..
Mycket som håller på att falla samman just nu, och så står man bara bredvid och kan inte göra något alls..
Vet inte om det är hösten eller vad det är, men mycket känns fel just nu!
Och jag som annars alltid älskar hösten....
Men tar man bara en dag i sänder så löser det sig nog...

//Bella


Kommentarer
Postat av: Richard Strauss

Finns alltid här för dig älskade Bella! håller om

2008-09-29 @ 23:00:28
URL: http://straussi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0