karaoke torsdag

Gårdagen var helt underbart!
Thaimaten var super god och vi hade riktit trevligt! *kärlek*
Sen mötte jag upp Klara och Lovely för att dra till Fox!
Hade super mysigt, klara var uppe och sjöng Karaoke "Simply the best" och hon är ju så fantastiskt duktig!
Sen blev tillochmed jag smittad av stämningen och gick upp tillsammans med klara för "I will survive"
det lät förmodligen hemskt men kul var det! :)
Haha mest pinsamt var väl kanske att det var en massa "pappor" där, vars barn jag jobbat med på dagis..
haha men ibland får man faktiskt bjuda på sig själv!!

 

 

kass bildkvalite´ men måste fortfarande ladda batterierna till kameran :O

Idag är man ledig..
undrar vad jag ska hitta på :O

hörs kanske senare..

//Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0