Om man ändå skulle...

Jag har funderaten hel del..
Och jag är så sugen på att flytta..
Känns som att man inte kommer någon stans här, att man bara står och stampar på samma ställe..
Är riktigt rastlös..

Men sen å andra sidan, vad ska jag göra..
Och vart ska jag ta vägen?
Det är ett stort beslut som måste tänkas över noggrant..
Om allt ändå hade varit så mycket enklare..
Gaaah ska försöka släppa dom tankarna ett tag, blir ju galen av allt funderande..

Idag är det iaf dax för klippning *håller tummarna för att det blir bra*
Det blir Lisa på klippgården som får klippa mig, tycker att hon är himla duktig!
Blir ingen vidare stor förändring, men lite finputsning kanske :P

Idag har man inget jobb heller, såååå tråkigt..
Men vet iaf att jag jobbar resten av veckan så det är rätt skönt!
På lördag blir det Kalmar med mamma för att shoppa, kan bli nice.. :)

Nähä..
Om man skulle se om det är någon av vännerna som e vakna så man kanske kan ta en fika lr så..

Ciao

//Bella

Kommentarer
Postat av: Richard Strauss

Ysch har samma funderingar som du älskade... Tunga tankar =/

2008-09-23 @ 16:55:49
URL: http://straussi.blogg.se/
Postat av: Thessan

Hoppas klippningen blev bra =)

2008-09-23 @ 17:36:09
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0