Rummen nästan bokade

Jepp nu har man nästan fixat rum för övernattning i Göteborg!
Fixade fram numret idag och ringde nästan direkt..
Ingen som svarade, men innan jag fick tid att ringa upp igen så ringde hon mig..
Damen på andra sidan luren var himla trevlig och hjälpsam och skulle försöka fixa rum till oss..
Hon hade tydligen ett sällskap som hon inte trodde hade använt sina rum och att dom troligtvis stod lediga..
Hon lovade att ringa upp när hon undersökt detta närmare..
Annars hade hon rum på Majorna, men det känns ju som att man hellre bor mitt i stan, nära till allt lixom och det förstod ju även hon!
Så vi får se vad hon säger när hon ringer sen..

Annars har jag ju varit och jobbat på Verkö idag, himla mys faktiskt och dom var nog himla nöjda med mig oxå skulle jag tro :)
Sen blev det bussen hem för att träffa mamma som fyller år idag!! *grattis* 
Blev att lämna den mycket fina presenten jag köpt till henne och hon blev precis som jag trodde jätte glad!
Blev en jätte fin berlock (änglavinge) från Thomas Sabo..
Nästan en sån som jag fick av henne i julklapp.. :)

Så snart ska vi iväg till thai restaurangen och äta, sen blir det Fox med Klara och Lovely! *yaay*

En trist och grå torsdag som blev ganska trevlig ändå!

*saknar*

//Bella

Och till dig anonym: bästa svaret på din fråga står i kommentaren under den du skrev..
och vem det är?!
vem är det som vill veta?
:P

Kommentarer
Postat av: Thessan

Oj har du hamnat på nya ställen nu för jämnan?? ;)

Hoppas ni får det skoj i gbg :)

2008-09-11 @ 20:40:43
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/
Postat av: Lovely

Ni äger ni två =) Löööv you girls!

2008-09-12 @ 11:45:39
URL: http://straussi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0