Söndag igen

Jepp då var det söndag igen..
Igår kväll fick jag en släng av något virus eller nåt och låg helt deckad och mådde inte alls bra..
Men frammåt midnatt så försvann det och jag mötte upp Lovely för en runda till PM :)
Det behövdes kan jag säga, blev mycket piggare efter det..
Vi avslutade kvällen med SubWay.. *mmm*
Idag har jag legat i sängen hela dagen känns det som, men har faktiskt hunnit med att tvätta.. *yaay..not*
Blev en snabbis till 3G med för att träffa Lovely och B..
himla mys..
Och nu har jag precis avslutat ett samtal med Klara där vi har bokat att det blir Liseberg på lördag! *yaay*
Ska bli såååå skönt att komma iväg lite!!!!
Bara Lovely, Klara och jag!!!
Kommer att bli toppen!

får se vad som händer ikväll..
Film eller något kanske. :)

*I can´t get you out of my mind*

C´ya

//Bella

Kommentarer
Postat av: Lovely

Yaaay!

2008-09-07 @ 18:59:25
URL: http://straussi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0