Alldeles underbart.....

Ja det är det minsta man kan säga...

Blev en toppen mysig kväll igår hemma hos Micke, där även Fredrik och Nettan befann sig...
Vi spelade en massa nintendo wii (har galet me träningsvärk idag).
ha ha
och så lyssnade vi på en massa galet gamal musik...
Blev dock inte så mycket till utgång, alla gick hem och jag och Kalle tog oss en runda till Nivå, men där var det alldeles för mycket folk så jag beslutade mig för att gå hem....
O det gick ju sådär... haha

Well....
Blev en underbar kväll iaf...
O jag fick mitt magic moment.... ;)

Så idag lever jag på mina små rosa fluffiga moln och mår alldeles underbart!!!
and I like it....

Och ett stort tack till min Lovely Richard för en god kopp kaffe och en behövlig pratstund med en god vän idag... <3
(förlåt om ja e lite tjatig babe...) ;)
Är bara så glad över att äntligen må bra igen...

//Bella

Kommentarer
Postat av: Richard Strauss

Underbara ska underbart ha =)

2009-04-14 @ 00:21:37
URL: http://straussi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0