En dag i Kristianstad

Var uppe tidigt imorse och kvart i nio åkte vi hemmifrån...
Först åkte vi till Bräkne-Hoby för att hämta upp moster och Hampus och för att byta bil....
Vid halv elva eller nåt så var vi framme i Kristianstad...

Himla mysigt väder hela dagen, solsken och allt...
Blev minsann lite shopping för min del, trots den dåliga ekonomin ;)
Köpte ett par Fred Perry skor...
Hade ju tänkt köpa ett par vit/röda här hemma men hittade nu vit/rosa och var ju tvungen att köpa dom!!!! =)
Blev lite mat på Burger King (vad annars lixom?!)...
Var inne i en affär med helt underbara klänningar oxå...
Ganska dyra (när man egentligen inte har några pengar), men skulle jag någon gång behöva en klänning så vet jag precis vart jag kommer att hitta den....!!
Ja o så har jag hoppat över en massa ointressanta detaljer....
Orkar inte skriva hur mycket som helst..
Men dagen har iaf varit toppen!!!!
Lagom trött nu bara...


sååååå fina!!!

Får se vad som händer ikväll, börjar bli galet uttråkad... :O

*Thinking of you...*

//Bella

Kommentarer
Postat av: ♥ Bonkan

Jaaaaa ibland måste man även att budgeten säger annat :) Speciellt när man är iväg & hittar något som man inte sett här hemma :)

2009-04-19 @ 10:02:38
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/
Postat av: ♥ Bonkan

Jaaaaa ibland måste man även att budgeten säger annat :) Speciellt när man är iväg & hittar något som man inte sett här hemma :)

2009-04-19 @ 10:03:03
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/
Postat av: Richard Strauss

Ja underbart fina skor var det <3

2009-04-19 @ 18:41:25
URL: http://straussi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0