En massa tankar...

Hmm ja..
Blev lite så igår...
Började starkt fundera på vad det är för fel på mig iom att folk beter sig som dom gör...
Om det lixom är okej att göra så mot just mig...

Kan nog inte skriva något här, inte än.....
Och det är heller inte så illa som det kanske kan låta...
Men det gjorde mig förvirrad och fick mig att börja tänka..
För hade det inte varít bättre att tänka och vara ärlig innan?
Men nej, det kanske bara är jag som tänker så..

Well jag tänker fortsätt leva på mina små rosa fluffiga moln ett tag till, ta dagen som den kommer helr enkelt...
What else to do?!

Tack för att du får mig att må bra...

Idag blir det minsann att hitta på något i solen...
Hade tänkt träna, men tar nog det lite senare tror jag....
O jag var ju faktiskt ute och sprang igår så om jag skulle missa gymmet idag så vore det inte hela världen...
Ska se om det är någon som skulle vilja fika lite med mig idag..
Och sen får jag hoppas på att träffa dig, och iaf säga hej =)

Time for me to go....

//Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0