Färjestad!!!!

ÅH vad underbar den segern var...
Precis vad jag behövde idag, hade ju nästan gett upp hoppet på hockeyn... O
Men på söndag är det Oleary´s och hockey som gäller med Micke och Fredrik och alla andra som vill hänga med oxå så klart :P (eller ja nu kanske man inte ska överdriva...) ;)

Så det blev hockeykväll hemma hos Micke, tillsammans med alla hans möbler :P
Himlans trevligt faktiskt...
Jag var nog mer nöjd än vad han var med tanke på att FBK vann med 4-1 :D
Efter hockeyn, och lite Singing Bee blev det en runda upp på PM, mest för att mobbas lite med Fredrik :P

Nu ligger jag här hemma i sängen, som vanligt med datorn i knät och TVn på...
Ska nog lägga mig och läsa en stund innan jag ska sova....
Hoppas att magvärken som börjar komma krypandes nu går över... :/

Sweet Dreams....*

//Bella

Kommentarer
Postat av: Catrin

Låter som du hade en trevlig kväll igår!:)

2009-04-04 @ 08:59:44
URL: http://thildafisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0