Frukost på Waynes....

Jepp....
Strax efter att jag vaknat fick jag ett sms av Lina som var sugen på fika...
Så det blev frukost på Waynes med scones och en kopp te..
Himla massa prat och mys...
Var ju så himla länge sedan vi träffades ju...
Passade tillochmed på att sitta en stund på uteserveringen, men var ju tyvärr lite kallare idag...

Om några timmar är det dax för hockey på Olearys tillsammans med Micke och Fredrik... *yaaaaaay*

O ja...
Gårdagen var ju toppen oxå...
Bion var superbra!
Precis en sån film som jag tycker om, och sällskapet var toppen!
Efter filmen blev det upp till PM en runda till Richard, Tommy, Sara och Sofia (?).
Blev dock hemgång ganska tidigt, vilket kändes ganska onödigt då det var fest överallt här när jag kom hem så det gick ju ändå inte att sova :P

*You bring the sunshine into my life...*  <------Lovely....

//Bella


Mammas katt som sitter på bodet... *sötast*


Innan bion igår...


Haha min Lovely....

Kommentarer
Postat av: Richard Strauss

haha naaaw =)

Underbara bilder och underbart inlägg av en underbar flicka =)

2009-04-05 @ 14:12:48
URL: http://straussi.blogg.se/
Postat av: eke

sofie ;)



vi vinner ikväll!! HåVe!!!!

2009-04-05 @ 14:39:49
Postat av: Bella

ha ha you wish Eke.. .:P

2009-04-05 @ 15:26:00
URL: http://bellanova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0