Good to be back...

Har haft en toppendag på jobbet idag...
Saknar verkligen alla på Skeppet när jag inte är där...
O idag har det varit lugnt och vi har myst med glass och mariekex =)
Barnen gick hem tidigare och jag var på gymmet redan kvart i fem...
Körde kondition 45 minuter och sen gav jag upp....

Stressade hem t duschen för att hinna träffa Lovely o Bjööön en runda, men hann inte :(
Får bli en annan dag...
Så nu blir det en stund här i sängen med datorn och tvn som sällskap...
Lite senare ikväll ska det nog allt bli lite mys....
Ska bli mysigt att träffa dig...... ;)

Imorgon blir det Kristianstad med mamma, moster och Hampus...
Blir nog bara fönstershopping för min del då jag inte har några pengar... =/

Önskar er en trevlig helg!!!

//Bella


Kommentarer
Postat av: ♥ Bonkan

TAck :)

2009-04-17 @ 20:46:35
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/
Postat av: Richard Strauss

Ja där missade vi allt varann =/

2009-04-19 @ 18:42:01
URL: http://straussi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0