Hemma idag....

Blev inget jobb för mig idag....
Är väl lika bra att vara hemma när man mår såhär, trots att jag hatar d...
Blir så galet rastlös, och så är det ju underbart väder ute me...
Men blir jag inte bättre idag så får ja ringa läkaren imon för såhär kan ja inte fortsätta....
Sjukanmälde mig imon med, antar att det inte kommer att gå över...

Så idag blir det bara att ligga hemma i sängen, sjukt kul måste jag säga....
NOT
Känns som att ja inte har gjort annat denna veckan...

Lyckades iaf ta mig till Fredrik igår för att kolla på hockeyn (skitmatch men sällskapet var trevligt).
Blev hemgång när hockeyn var slut då jag inte mådde allt för bra, dock ganska dumt av mig att smaka på Fredriks starka pizza....
Men den var ju sååååå god....

Ska nog försöka sätta mig på gården en stund i solen....

// Bella

Kommentarer
Postat av: Thessan

Inte kul Bella :( Du gör rätt i att ringa doktorn imon!

2009-04-02 @ 17:27:25
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0