Hockey ikväll!!!

Idag har jag jobbat 8-15, på Skeppet...
Himla mysig dag med lite påskpyssel och mys ute i det fina  vädret..

Imorgon blir det jobb på Hästö, börjar 9 men vet inte riktigt när jag slutar :P

Efter jobbet idag så blev det gymmet iaf...
Blev bara konditionsträning idag, känner att jag satsar lite mer på det just nu...
Så får vi ta styrketräningen lite som den kommer...
Är ju inte så att jag går till gymmet för att bygga värsta musklerna lixom ;)

Efter gymmet blev det fika med Lovely på 1344, himla mysigt...
Förutom den irriterande Kaj Carlsson reklamen på TVn och en viss full person som störde typ hela cafét....
Men jag fick lite tid med Lovely iaf och det var det viktigaste!!!!

Ikväll blir det bara att ta d lugnt, är helt färdig....
Ska kolla på hockeyn om en stund Färjestad-HV71...
Kanske blir en runda förbi PM oxå, om jag orkar...

Well....

*sweeeeeeet*

//Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0