Jobb, träning och Sushi Bar

Idag var jag på jobbet kl 8.... UNDERBART!!!!
Som jag har längtat, fick äntligen träffa dom små busungarna och mysa en massa me dom!!!
Ha ha helt sjukt hur beroende man kan bli av sitt jobb, att man verkligen saknar barnen så mycket när man varit borta ett tag... Men det är en härlig känsla att komma tillbaks... =)

Efter jobbet blev det precis som planerat en sväng till gymmet...
Tog det lite lugnt idag då jag inte varit där på 1 ½ vecka, så det blev ett kort konditionspass och så lite armar...
Såååååå skönt att äntligen vara tillbaks me träningen...
O jag är så glad att jag fortfarande är motiverad...

Efter gymmet blev det fika på 1344 med Klara, Markus och Jonas...
Himla trevligt, känns som att det var evigheter sen jag träffade Klara...
Men det var myyyyyyyyys..

Blev en runda till nya Sushi Bar för att testa sushin för mig idag...
Haha det var en trevlig historia...
Slutade iaf med att allt var slut och jag fick något annat han slängt ihop, som han så klart bjöd på...
Jag tyckte synd om killen som var själv och hade en massa att göra och jag fick ju mat, gratis dessutom så jag var nöjd ändå =)
Och sushin var faktiskt helt okej, blir nog bättre när man får det ordentligt som man beställt :P
Men från och med imorgon skulle dom vara 3 istället för 1 så då blir det nog bättre :)

Nu ligger jag hemma som vanligt i sängen...
Kollar på vänner...
O pratar me lite kul folk på facebook ;)
Kommer att bli en toppen vecka detta, känner d på mig =)

//Bella

Kommentarer
Postat av: Thessan

Åh skönt att läsa att du känner så :)

2009-04-06 @ 19:54:34
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/
Postat av: Richard Strauss

Låter som en upplevelse som sagt de där stället =P



Blir så glad nu när det vänder, och din inställning till veckan är riktigt smittsam! haha =)



Mycket fin kommer den bli =)



Pussis =)

2009-04-06 @ 21:37:47
URL: http://straussi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0