Lördag/Söndag

Igårkväll kom Fredrik och hämtade mig här hemma och vi åkte ut till hans pappas lägenhet i Galgamarken...
Där satt vi på balkongen och mös i kylan(?!) tills det blev alldeles för kallt...
Jag satt och drack på mina cider och Fredrik drack påskmust/kaffe/honungsvatten... *haha*
stackarn som fortfarande är sjuk...
Well han fixade allt lite mat till Bella iaf ;) 
Hade verkligen en super mysigkväll!!!

.......................................
Hoppar över lite detaljer och går direkt in på rödebyhändelsen... ;)
hahahahaha
ja... skulle helt enkelt hämta upp Lovely i rödeby, men då han var lite seg, och vi inte visste riktigt vart han var....
Så då tror ju tydligen grannarna att vi skulle göra inbrott och kommer fram till bilen och undrar om vi letar efter någon och börjar fråga om hos vem dom är osv...
Helt galet...
Om vi nu skulle göra inbrott, varför ställa sig mitt i gatan (!?) så att alla skulle kunna se och lägga märke till bilen?!
Hmm ja men visst...
Det är ju tur man håller efter sina grannar iaf... ;)

Jag och Lovely beslöt oss för att göra stan, vilket inte gick så bra, då jag var jätte trött...
O Lovely.... hmm ja han var mest full ;)
Blev iaf en stund på PM och sen en runda bort till PlayBar...
Alltid nice att umgås me min Richard...

Kvällen slutade alldeles toppen oxå...
Är sjukt trött idag, men det är det minsann värt....*

Såååå nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag minsann ut i det fina vädret...
Fika med Bjöööön och Lovely(??) och kanske glass me Klara =) *yaaaaay*

*You fill me upp with all these happy thoughts... You make me feel god...*

//Bella

o just det ja... fått lite klagomål om att det är för lite bilder...
Så jag får slänga in lite gamalt, har varit sjukt dålig på att ta kort den senaste tiden... :O


jag och världens bästa Emma för fleeeera år sedan.... <3

Denna bilden får tala för sig själv... <3


Min underbara Klara&Jag

hahaha sötast på Skansen -08

Nöjd nu Micke? :P
Ska försöka ta lite nya bilder me...

Kommentarer
Postat av: ♥ Bonkan

Ja du dessa grannar!! :P

2009-04-19 @ 11:30:41
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/
Postat av: Richard Strauss

Ja ni var änglar som hämtade mig och stojjade på =D



Skönt höra ni lyckades roa er lite fram tills dess oxå haha ;)



Och nog tusan blev det Söndagsfika oxå =) Tradition är tradition!

2009-04-19 @ 18:39:44
URL: http://straussi.blogg.se/
Postat av: Cina

Ja visst har vi härliga grannar! Du kan få köpa dem, billigt! Nej förresten..Ta dem! mohahaha



Cina

2009-04-19 @ 20:55:39
URL: http://Ja du ;)
Postat av: Ella

Det e jag som är grannen. Jag undrade inte om ni skulle göra inbrott..jag frågade om ni visste om att det va vår tomt. Det stod en bil till där som inte tillhörde oss så blev lite lack. Vi hade kalas o då e vår tomt i första hand till för våra gäster o det hade ni nog oxå tyckt om ni hade ägt hus. Om man frågar eller dom som hade festen hade frågat oss om det va ok, så hade det inte varit några problem. Men saken e oxå att dom har egen stor tomt, där bilar får plats.

2009-04-20 @ 19:58:39
URL: http://www.metrobloggen.se/engdahl
Postat av: Cina

Ella- Var inte ni som frågade dem om inbrottet heller, nemas problemas =) Var mer en riktigt skoj grej så där mitt i natten.

2009-04-21 @ 17:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0