Lycka....

Ja...
Så känner jag just nu...
Allt känns så bra just nu, och det känns som att det bara kan bli bättre...
Men det återstå att se..
Inga höga förväntningar här inte...
Är riktigt nöjd iaf...

Kvällen igår var alldeles toppen, precis som jag hade väntat mig...
Omgiven av mina underbara vänner.... o så du.... ;)

Idag har jag och mamma varit i Bräkne-Hoby och ätit påskmiddag hos mina kusiner...
Himla mysigt, satte mig en stund på gården i solen...
Alldeles vindstilla, underbart...

Det enda minus denna dagen är att jag slog upp hela hälsenan i garagegrinden innan...
O foten är helt uppsvullen och gör såååå ont... =(
Hur f*n lyckas man med det lixom... :O

Nu ska jag hem till Micke för att dricka lite cider me han o Nettan... .
Ska bli himla trevligt =)
O sen får vi se hur kvällen avslutas.....
Hoppas på ett magic moment ;)

Have fun...

//Bella

Kommentarer
Postat av: ♥ Bonkan

AAAAAAJ Bella!!!!! :( Det lät inte skönt alls nej!!!! Men hoppas det andra kan väga upp ;)

2009-04-12 @ 12:12:02
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/
Postat av: Richard Strauss

Yay för Bella! Saker går riktigt fint nu =)

Förutom foten då förstås =P

2009-04-12 @ 16:20:44
URL: http://straussi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0