Migrän...

Usch... =/

Har verkligen haft en toppen kväll...
Planen var ju egentligen utgång, skulle hem o byta lite kläder bara..
Men har sån fruktansvärd migrän så det blir nog sängen för min del...
Trist då jag verkligen hade sett fram emot en fortsatt trevlig kväll, men men det kommer väl fler kvällar....
HAr iaf suttit hemma hos Micke o Fredrik, tillsammans med Klara, Johan, Anton, Daniel, Sofie, Linda och Lina....
Spelat en massa Nintendo Wii och druckit grogg...
Så jag måste få tacka för en toppen kväll!!!

Jobbade till 16 idag, skippade gymmet då det dök upp något betydligt mera lockande..
Blev en glass i solen tillsammans med babe....
Tänk om....
Himla mysigt iaf, synd bara att det inte fanns mer tid...

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeen....
Äh...

Imon jobbar jag 11-17 sen måste jag till gymmet...
Om det nu inte är värre med huvudet då...
Känns inte alls bra just nu...
Men finns ju en heldel saker som skulle kunna vara orsak till detta...
Får hoppas på det bästa helt enkelt... 

USch  och fy....
 Ska nog ta och dö lite i sängen nu...

//Bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0