Otacksamt....

Det är en bra sammanfattning om mycket saker just nu...

Well ska försöka att inte lägga ner för mycket energi på det...

Jobbade 11-17 idag, rätt skön tid...
Var ute hela eftermiddagen i det underbara vädret..
Efter jobbet så blev det ju såklart gymmet som vanligt...
Blev ett ganska lugnt konditionspass då jag känner mig lite förkyld...

Vet inte alls vad jag ska hitta på ikväll, men blir nog bara lugnt...
Börjar ju tidigt imon...
Ska skramla ihop lite pengar och gå o handla lite...
Blev grymt sugen på Smoothie, så det måste jag ha!!! =)

Förvirrad....
Vet inte alls vad jag ska tänka tycka eller känna vad det gäller vissa saker just nu...
Ena stunden är det på ett sätt o nästa på ett annat...
Vet inte om det är jag som kanske vill lite för mycket ibland...
Kanske skulle man bara låta allt vara?!
Önskar att jag kunde få svar...

*Tänker på dig......*

//Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0