Seger till Färjestad!!!!

Blev en alldeles underbar eftermiddag på Olearys med trevligt sällskap och god mat!!!
Allra bäst var nog hockeyn då Färjestad vann borta med 3-1....
Så nu har vi 2 hemmamatcher framför oss...
Det ska bli spännande...

Efter hockeyn var det dags att traska hemmåt för att kolla på Gossip Girl och sen blev det en runda till Open Sun tillsammans med Fredrik för att sola lite...
Alldeles underbart att ligga där i värmen och bara stänga av allt utanför...
Älskar verkligen att sola solarie, synd att man inte kan göra d oftare ;)

Sen blev det minsann ett godisinköp på cityhallen och nu sitter man här som vanligt i sängen med datorn i knät och TVn på, har precis kollat på "en callgirls dagbok" och alldeles strax är det dax för boken och sovtime...

Imorgon vet jag egentligen inte när jag börjar jobba, men jag ska försöka se till att vara där vid åtta så slutar jag nog lagom till tre... Är ju på favvo stället skeppet imon, känns som att det var evigheter sen nu :(
Har saknat mina små busfrön!!!!
Efter jobbet blir det gymmet, som jag har längtat!!!!
Ska bli så skönt att återgå till träningen nu efter 1 ½ veckas frånvaro....

Sov så gott allihop!!!

*I´m smiling because of you...*

//Bella

Kommentarer
Postat av: Jane

Hej gumman!!



Kul att höra att du mår lite bättre nu iaf!! Det förtjänar du!! Hoppas vi ses på lördag hade varit så kul om du kom!!! Kramiz

2009-04-06 @ 11:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0