Shopping och lunch på stan...

Ja det är minsann inte illa.... =P
Blev en runda på stan med mamma som vanligt en lördag, varför bryta väl fungerande traditioner lixom?!
Hittade en klänning på Vero Moda som min snälla mamma köpte till mig *älska*
Och även en jätte fin skjorta som jag har lagt undan och ska inhandla på måndag...
Hittade även lite annat smått och gott på stan som nu ligger på "to do" listan tills nästa vecka...
Ska handla mig lite parfym, blir ju förmodligen J-Lo sunkissed glow (riktigt härlig sommarparfym).
O så ska jag handla mascara och lite annat som kan behövas här hemma, så A kan ju vänta sig ett besök av mig på Kicks på måndag =)

Sen bjöd mamma på lunch på 1344, blev en Casalinga "Di Mare" för min del *lovely* och kycklingsallad till mamma..
Underbart gott som vanligt...

Sen blev det hem till sängen för min del med en hemsk huvudvärk....
Som tur väl var så ringde Klara och störde mig så jag följde med henne ut till stallet i detta underbara vädret istället..
Himla mysigt var det..
O nästa gång ska jag minsann följa med och rida me =) *yaaay för mig*

Nu ska jag ta en snabb runda med dammsugaren...
Sen ska jag hoppa in i duschen och göra mig iordning...
Blir nog Stakholmen med vin och trevligt sällskap ikväll, förhoppningsvis så avslutas kvällen med utgång....
Var alldeles för länge sedan nu :P


Klaras fina häst Activa TT





//Bella

Kommentarer
Postat av: ♥ Bonkan

Oj då :) HAr hon Jessans lilla pålle :)

2009-04-25 @ 19:19:45
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/
Postat av: ♥ Bonkan

Yes activa :) Mysig tjejja d :)

2009-04-25 @ 20:00:38
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0