SM-Guld!!!!!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!

SM-Guldet hem till Karlstad, dit det hör hemma!!!
Säga vad man vill om match 5, men Färjastad har kämpat väl och är väl värda guldet!!!!!
Mitt hjärta brinner för Färjestad!!!





Blev en himla mysig kväll på Olearys tillsammans med Jane!!!
Tack för sällskapet vännen!!!
O så fick man ju träffa honom oxå.... *weeeeeeeiiiiiiii*

Idag jobbade jag till 14.15 sen bussen in till gymmet, blev mest styrketräning idag....
Sen blev det lite fika med Richard, Fredrik, Sanna o (Sanna)....

Efter en runda på stan emd Lovely så var det dags att möta upp Jane på Olearys...

Nu ligger man hemma i sängen igen, ska lägga mig och läsa lite o sen ska jag sova,...
Jobb på Skeppet imon, sen gymmet, sen fika och sen ........
Haha ja....
Längtar massa tills imon, tror att det kan bli sjukt trevligt =) *weeeeeiiiiiiii*

//Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0